Personal depozit – gestionare produse:

1500€ Praga, Cehia

  • Bonusuri pentru performanță și ore suplimentare 50-150 euro;
  • Avans salarial oferit după 2 săptămâni de lucru;
  • Compensații: Plata pentru ore suplimentare și zile de sărbătoare conform legislației țării;
  • Concediu anual: Angajatorul oferă concediu anual plătit precum și alte indemnizații obligatorii prevăzute de legislația țării;
  • Angajatorul asigură o masă pe zi;
  • Cazare și transport asigurate de către angajator.

Află detalii despre ofertă

Tip Pașaport
Detalii ofertă
Rohlik Group este o companie de livrare online de produse alimentare, fondată în 2014 în Cehia. Aceasta s-a dezvoltat rapid și a devenit unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de livrare de alimente din Europa. Rohlik oferă o gamă largă de peste 17.000 de produse, inclusiv alimente proaspete și articole de uz casnic. Angajatorul oferă locuri de muncă pentru muncitori necalificați în cadrul depozitului companiei.
Beneficii:
  • Salariu: 1500 euro;
  • Bonusuri pentru performanță și ore suplimentare 50-150 euro;
  • Avans salarial oferit după 2 săptămâni de lucru;
  • Compensații: Plata pentru ore suplimentare și zile de sărbătoare conform legislației țării;
  • Concediu anual: Angajatorul oferă concediu anual plătit precum și alte indemnizații obligatorii prevăzute de legislația țării;
  • Angajatorul va instrui salariatul în domeniile: de producție și tehnologie, siguranță la locul de muncă, normele sanitare, igiena muncii, securitatea împotriva incendiilor și protecția muncii;
  • Angajatorul va perfecta demersul oficial către autoritățile competente pentru autorizarea lucrului legal al salariatului, pentru perioada contractului de muncă;
  • Uniformă de lucru: Oferită de angajator gratuit. Angajatorul asigură candidații cu încălțăminte de protecție și uniformă;
  • Angajatorul asigură o masă pe zi;
  • Cazare și transport asigurate de către angajator.
Detalii contract:
  • Tip de pașaport: European (EU) sau Biometric (MD);
  • Vârstă: 18 – 45 ani;
  • Sex: Masculin, Femin, Cuplu;
  • Studii: Medii, Profesionale;
  • Experiență: Minim 1 lună – gestionare produse;
  • Limbi: Rusă – nivel de comunicare;
  • Durata contractului: Determinată, pe 3 luni cu posibilitatea de prelungire pe o perioadă nedeterminată;
  • Procedura de angajare şi ieşire la locul de muncă din momentul sosirii la cazare durează 3-7 zile;
  • Termenul de așteptare a unui loc vacant în Republica Moldova este între 3 și 60 de zile.
Descrierea postului și atribuții:
  • Preluarea comenzilor – Selectarea produselor din depozit conform comenzilor primite de la clienți sau de la departamentul de expediție;
  • Folosirea echipamentelor de scanare – Utilizarea scanerelor de coduri de bare pentru a înregistra produsele preluate;
  • Ambalarea produselor – Împachetarea și pregătirea produselor pentru livrare în conformitate cu specificațiile;
  • Sortarea produselor – Organizarea produselor pe rafturi sau în zonele desemnate;
  • Încărcarea și descărcarea – Gestionarea mărfurilor în și din camioane sau alte mijloace de transport;
  • Verificarea stocurilor – Asigurarea că produsele sunt disponibile și respectă cerințele de calitate;
  • Menținerea ordinii în depozit – Curățarea și organizarea spațiului de lucru pentru a menține eficiența;
  • Raportarea problemelor – Semnalarea oricăror discrepanțe sau probleme cu produsele sau comenzile;
  • Respectarea normelor de siguranță – Asigurarea că toate activitățile se desfășoară în conformitate cu standardele de siguranță ale companiei;
  • Repartizarea în depozite și procese este efectuată de către coordonatori.
Program de lucru:
  • Zile lucrătoare: 5 – 6 zile/ săptămână
  • Norma zilnică: 8-10-12 ore/zi
  • Se lucrează in 2 ture: ture de zi și ture de noapte.
  • Norma săptămânală: 40 ore / săptămână
Acte necesare pentru angajare:
  • Copie Pașaport străin (valabil nu mai puțin de un an);
  • Copie buletin de identitate;
  • Poze 3 x 4 cm.
  • Cazier judiciar în limba rusă.
Cerințe față de angajați:
  • Experiență de muncă – preferabilă experiență anterioară în gestionarea mărfurilor, logistică sau în domeniul depozitării;
  • Atenție la detalii – abilitatea de a verifica corect comenzile, inventarul și de a menține evidențele exacte;
  • Lucru în echipă – abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a îndeplini sarcinile de zi cu zi;
  • Cunoștințe tehnice – capacitatea de a opera echipamente de gestionare a mărfurilor, cum ar fi stivuitoarele (preferabil, dar nu obligatoriu);
  • Disponibilitate pentru munca în ture – flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, incluzând lucrul în ture sau în weekenduri;
  • Responsabilitate și punctualitate – respectarea programului și îndeplinirea sarcinilor conform instrucțiunilor;
  • Condiție fizică bună;
  • Cunoașterea limbii ruse;
  • Resurse financiare pentru primele cheltuieli;
  • Candidații trebuie să dețină articole esențiale de uz personal (lenjerie, veselă, articole de igienă etc.);
Norme și reguli:
  • Nu se admite lipsa nejustificată de la muncă, întârzierea sau nerespectarea normelor si regulilor prestabilite de companie.
  • Consumul de alcool sau substanțe interzise este strict interzis.
Oferte de muncă
Pentru bărbați, femei și familii
    Adresa NewJobExpert.md
    mun.Chișinău, str. Armenească 51A, of. 15.
    Luni-Vineri 9:00-17:00, Sâmbătă 9:00-14:00, Duminica Zi liberă

    Mesaj pe WhatsApp
    Scrieți pe WhatsApp
    WhatsApp 078488811
    WhatsApp 078288811
    Apel în Oficiu